Wednesday, August 29, 2007

Isaretler

Bu arada(cenem dustu bu gece benim:)) bugun gokden bir isaret geldi.

Allah'im ben isaret olarak kabul ettim,mahsuru yoksa eger:)

Bugun evlenmek,cocuk sahibi olmak uzerine yine dusuncelerimi beyan ediyordum.

Temelde bunu istedigimi ancak insanlarin cocuklarinin hayatlarini ters bir sekilde etkileyebilecekleri icin cocuk dogurmadan once cok iyi dusunmeleri gerektiginden ve benim evlilige kendimi hazir hissetmememden bahsediyordum ancak bir yavrumun olmasinin bana ne kadar buyuk mutluluk verecegini soylemistim sevdigime.

Gelin gorun ki bugun aksam yemeginde Israilli minik bir afacani-daha evvel tanismistik,hatta kardesiyle oyun oynamisligimiz var-gorup Allah'im benim boyle bir oglum olsun dedim. Cok cani yurekten soyledim,sesli bir sekilde. Saclar sari,gozler koyu koyu.Adi Daniel. Tam yemekten ciktik,onun onden cikmasini bekledim. Arkami donup konusmaya dalmistim ki belime birden birsey yapisti,bu bizdik annesinden izin aldiktan sonra bana sarildi,ama goreceksiniz sanki uzun zamandan beri gormedigi annesine sariliyor. Ben gayet Turkce icimden geldigi gibi bu oglancigi sevdim. Nasil sariliyor anlatamam ben de ona sarildim,kiyamam ben ona.

Sonra gel de "elektrik var" deme:) Allah duymus olmali ki cocuk bana annesiymisim gibi sarildi. Yasadigim mutluluk tarifsiz,kardesi Shira 'nin tatligini da ustune anlatmayayim isterseniz:) Gece gece caniniz ceker falan. O da He-man'deki Shira gibi. Ne guzel.

Artik bu isaret dogrultusunda calismalara baslamam gerekiyor.

Duyrulur,ilgili makama:)

Opuldunuz en derinden

1 comment:

ah benim yarim, aklım said...

birgüğn kendi çocuğunu kucana aldığında, kulağıma eğilip; iyiki yarsın kadir diyeceksin.

yaz bunu bir kenara.

sana aşığım!