Tuesday, September 04, 2007

Hadi Anlatayim Sana

Buldum buldum buldum!!! Inanilmaz mutluyum su anda,tuylerim diken diken.

Onceki yazilarimdan anlasildigi gibi bendeniz Mavikus Ortacgil'i cok severim.

Hayatima eni konu girmesinden once ben hep onu sevdim, cok kucuktum o zamanlar. Kim bilir belki ilk okuldaydim. Tek bildigim ya da bildigim iki sarkidan biri " Olmali mi Olmamali mi" idi. O sarkinin melodisi girisi beni ucuruyordu o zamanlar sozlerinin bende yaratacagi etkiden bihaberdim. Bu sarkiyi da herhalde ilk kez bir filmde duymustum ben de sadece hayal meyal izler vardi. Hatirladigim Kadir Inanir'in bir filmiydi. Sari Kediler vardi filmde,cok eski bir filmdi. Fonda da "Olmali mi Olmamali mi" caliyordu ve ben o kareden cok etkilenmistim. Sanirim ilkokuldaydim,yani 80'lerin sonu,90 larin da basina denk geliyor. Bir daha o filmi ne gordum ne duydum,insanlar dabilmiyorlardi ama ben emindim oyle bir film vardi. Hatta o filmin o sahnesinde sahanda yumurta vardi ve kediler sariydi. Kadir Inanir'in ise en janti* donemleri. Dusunun kac yil gecmis ki -bakiniz annem Kadir Inanir hayranidir o da bu filmden en azindan Ortacgil'in sarkisinin filmde gectiginden habersiz- takriben 17 yil. Ve ben ta ta ta-tam!!! filmdeki Ortacgil muzikleriyle karsilasiyorum.

Filmin adi Pisi Pisi imis. Simdilik Yagmur ve Benimle Oynar misin?'in gectigi kareleri buldum. Kadir Inanir ile Mujde Ar'in filmi ve kediler sari. Cocukluk hafizamla aklima kazinan seyler dogruymus. Nasil mutlu oldum anlatamam.

Simdiki amacim beni kalbimden vuran ve Ortacgil tutkunu olmami filizlerinin atildigi kareyi bulmak. Hic Bubu'ye de sormamistim acikcasi bu film hangi filmdi diye:)

Olayin diger ilginc kismina gelecek olursaniz bu filmin karakterinin bir fotografci olmasi bununla birlikte filmin basrol oyuncusunun adinin hayatimizdaki onemi.

Siz artik bosluklari doldurun. Kafaniza takilan birsey olursa bu yaziya yorum yazin aydinlatalim.

Yuppi:)

Olmali olmamali mi
Yoksa hic dusunmemeli mi
Ama ben dusunmezsem ben olamam ki!!!

Sonel_2007_Texas_Richardson

1 comment:

ah benim yarim, aklım said...

postunu okur okumaz hemen youtube de filmin bir kaç sahnesini bulup izledim, ayrıyetten eksi'dede arattim. okudum,izledim. askimi bu kadar etkilemis ve muzikleriyle bubuye baglamis filmi bulduguna cok ama cok sevindim.