Wednesday, August 15, 2007

gece hezeyani

ben korktum.

soyleyemedim.

yari uykuluydum.

ictigim kahve biraz uyanik tutmustu beni.

ondan duyuyor takip ediyordum ama cok fazla konusmuyordum, belki de hic konusmuyordum.

gergindim nedensiz, tamamen kendimde olmayinca zampur zumpur konusuluyor tabii.

ben korktum...

soyleyemedim...

incinmistim,parcalanmistim, her parcami ayri yere atmistim...

korkudan soyliyememistim...

ondan kirilmadan kirmistim...

kirmalarina firsat vermeden ben ben'i kirmistim.

konusalim korkulacak birsey var miymis?

ozur dilerim!

4 comments:

ah benim yarim, aklım said...

ben bir kızı deli gibi seviyorum biliyormusun mavikuş.
Ondan tek istediğim onunla bir hayatı her koşuluyla her an yaşamak.
Ondan tek istediğim, içimin onun aşkıyla dolu olduğunu bilmesi. Ne trip, ne alınganlık, ne huysuzluk, ne geri tepmelik, ne blöf vs vs vs ben ona hiçbirşey yapmıyorum, o kadar çok O'yumki ben ya-pa-mı-yo-rum.
O bunu kesinlikle bilmeli.
Onu çok seviyorum.

ah benim yarim, aklım said...

Mavikuş'un aklında hep bir şey, adı gerçek.
Ondan öylesine korkuyor öylesine korkuyorki, sevdiğinin ona ne kadar değer verdiğini, onu ne denli sevdiğini görüyor,anlıyor,yaşıyor ama içinde hissedemiyor sanırım.
Ben seni tanımadan öne öğrendiğim bütün gerçekleri yırttım attım güzel kız, tek gerçeğim sen oldun. Bütün imkansızlıkları, olumsuzlukları, nedenleri, niçinleri duydum-gördüm-hissetttim ama hepsini yüreğimde yaktığım aşk ateşine atıp kül ettim.
Şimdi tek adım var, deli aşık.

Mavikuş said...

sevgili ah benim yarim, aklım ,

Ben de birini cok seviyorum. Iste o benim kirdigim ben.

Benim gibi ben.

Ben onu cok seviyorum. Canimin ici diyorum.

Onu istiyorum. Onun yanindan bir an ayrilmak istemiyorum,bu dogal mi?

Sabah aksama karissin, sonra da aksam sabaha karissin istiyorum.

O da benim o kadar cok onu sevdigimi bilsin.

Ben Seni cok ama cok seviyorum!

Keske ben o olsam!

ah benim yarim, aklım said...

sen zaten O'sun merak etme!
seni seviyorum.!