Friday, August 24, 2007

persembe biram bu benim (gajoj gibi) etkisi hic olmadan gecmis!

Hadi kabul et,bekledigin melek benim...

Kanatlarinin uclari kirilmis ama hala isil isil.

Anne,ben ne zaman caz vokal olacagim 40 yasimda olur muyum?? Ne karizma olur ama...

Amerika'da ay yarimdan biraz fazla.

Lensler gozumden cikarilmayi bekliyor.

Makyajim var temizlenecek suratimda...

Yatagim beni cagriyor,"haydi guzel kiz gel gir koynuma"

ve yine ben bilinmezligin tam ortasinda ,herkesin herseyi bildigini zannettigi bir dunyada.

dunya ,ben burdayim.

hayat,hayatim yine yine ben burdayim.iyi ki burdayim.

hangi aydayiz ben sasirdim,oysa ben agustosu ne cok severim.

ablam yalnizmis,yalniz hissetmis ben gidince.Nobel odulu almisim haberim yokmus.(!)

bogazimda bir agri, isikli bir yazi masasi.

opuldunuz en derinden marla'm !

Haydi itiraf et ...

2 comments:

ah benim yarim, aklım said...

delim!
ne kabul etmesi, zaten cumle alem biliyorki benim bekledigim-kavustugum-siki siki sardigim melegim sensin. Sehnaz'ımsın.

Yatagini deli kiskandigimi soylesem cokmu komik olurum, kiskandim iste. yatak olmak istedim bende...

Hayat, hayatim iyiki ben burdayim derken oralarda olduguna seviniyormusun yani? :( yoksa derin anlamlarmı aramalıyız :)

ablan disinda kendini ne cok yalniz hissedenler(!) var bir bilsen. eger bildiysen ıce tea green almis gibi ol, bu bana yeter.

ben bu yazida bira kokusu aliyorum nennom. yalanmi hadi itiraf et :)
ameriklilar ve vazgecemedikleri biralari.

sizde opuldunuz patitom
SİZİ COK SEVİYOR VE OZLUYORUM.

25t

Mavikuş said...

Ah sevgili 25t, sizin ilik sohbetinizi yorumunuzla bana hissetirdiniz. Ne var ki elleriniz ellerimde dgil. Sevgili 25t,sayin okurum siz de olmasaniz halimiz nice olacak? Tabii ki derin anlamlar arayin,bizim sozlerimiz derindir. Burada green tea 'lerin tadi bodrumdakiler gibi degil...

Bira ictik ancak yazinin birayla ilgisi yok,dimagimiz net. Alkol orani cok dusuktu sanirim.

Unutmayiniz ki mavikus herdaim sarhos...

Kimileri icmeden de sarhosturlar.

Nenno'nuz cok ozledi sizi.

Mavikus