Monday, October 01, 2007

Itiraf Ediyorum

Neredeyse her yazimda belirttigim gibi herkes kendi ekseninde yasiyor yani herkes icin hayat farkli. Herkes inandigini yasiyor. Kimi zaman insanlarin yasam tarzlari beni hayrete dusuruyor.
Su anda bulundugum yer kimilerini mutlu edebiliyor. Sadece sakinlik. Hepsi bu. Daha genc miyim yoksa daha mi bircok seyden habersiz?
Ozledim Istanbul'u. Istabul'da yasamayi. Istanbul'un guzelliklerini. Kimileri diyorlar ki icinde yasiyoruz da ne yapiyoruz ya da ordasin da ne yapiyorsun.
Ben yasiyorum,ben yapiyorum merak etmeyin ve insallah yasayacagim. Bunu diliyorum.
Yasam? Hayat?

Bunlar ne demek sizin icin?

Beslenmek gerek ,ruhum beslenmezse yasadigimi hissedemem ki ben.

Duz yasiyorlar,dongulere giriyorlar. Bir sekilde bu dsongu bizi cektigi icin dayanamayip giriyor muyuz yoksa o donguye girmek kolay yol mu? Yoksa o donguye girmeyince sonunda bir sekilde ayvayi yiyip hayiflaniyor musun?

Itiraz ediyorum o donguye girmek istemiyorum ben. Dongumuz : Itinayla dogulur, Okula gidilir,okunur okunur, evlenilir hemen,aile olunur,cocuk yapilir,cocuk okutulur,cocuk evlendirilir,cocugunun cocuk yapmasi icin sartlanirsin ve bu bu sekilde devam eder. Hayir ben bunu istemiyorum. Ezbere yasanan bir yasam istemiyorum.

Hissederek farkinda olarak yasamak istiyorum.

Gozunu sevdigim iStanbul'da yasamak cok hosunuza gitmiyorsa lutfen cikisa dogru ilerleyin.
Bosuna kalabalik oluyor da o acidan.

Evet Istanbul'da Istanbul'a asik olanlar kalsin,mesela trafik sorunu ortadan kalkardi. Tum hirsli insanlar evlerine donerlerdi.

Itiraf ediyorum ben Istanbul'a asigim.

Guzelliklerini bana sunmani bekliyorum Istanbul.

Hayati varoldugum surece bu sekilde algilayacagim,zor olsa da veya sonunda ne olacagi belli olmasa da bir modern zaman dusunur tasdik edicisinin de dedigi gibi "Hicbirseyi garanti altina alamazsin."

Ruzgar beni bir yola cekiyor,mutluyum. Yoksa o yola girmeye ben mi karar verdim?

No comments: