Wednesday, September 26, 2007

Yazmazsam Olmaz

Acikcasi herp toplantilarda yazasim geliyor,canim sikilsin ben cikarip defterimi yazayim ama boyle vakit bol olsun. Hani yapacak da birsey olmasin ya o zaman yazmiyorum. Tembelligim ustume dusuyor ama simdi her ne olursa olsun yazmaya karar verdim.

Artik buralarda canim cok sikildi. Donmek istiyorum evime,sehrime,sevdigime,sevdiklerime,kendi atmosferime:)

Tamam burda sakin bir yasam var ve kafami toplamak,kendimce yasamak icin hersey uygun. Bir de araba kullansam kendimi daha ozgur hissedecegim ama yok iste yasamak istedigim tatlar burda yok yok iste yok!!!!

Evime donmek istiyorum tutmayin beni.

Birsuru sey yapmak istiyorum donunce...

Bu yasimda ki sanirim artik bir seylerin farkinda olmam gereken bir yas oluyor kendileri, sunun farkina vardim ki baskalarinin dedikleri cok umrumda olmamali. Bugune kadar buna inandigimi soylerdim ama insanlarin yorumlarina bir o kadar ac gezerdim. Herkes bir yorum yapsin. Oysa sen olaylarla basbasa kaldiginda yalniz oldugunu gordun. O yorum yapanlarin cok da fazla etkisi olmuyor hayatina. Kararini sen vermelisin,verince de insanlarin agizlari torba degil ya hani agizlarina geleni soyluyorlar. "Soyle olmali,boyle olmali",ama onlarin yasamadigi birseyi yasiyorsan o zaman durum daha dramatik oluyor agizlarini buzup otruruyorlar iclerinden de seni yargiliyorlar. Yok valla su bir senede anladim ki herkes birsey diyor ama kimsenin birsey demesinin onemi yok. Sen neye inaniyorsan sen neyi biliyorsan o senin gercegin oluyor.

Bu kadar insanlar bagimli bir hayattan sonra artik daha yalin bir hayat yasama pesindeyim. 2007'yi o sekilde yasiyorum sanirim. Vaktimi daha degerli yasayacagim. Kendimin farkinda olarak,daha cok kendimle. Sadece gorusmek istediklerimle gercekten birseyler paylasitigmiza inaniyorsam gorusecegim. Ne kadar paylasim o kadar gorusme. Herkes seni anlamak zorunda degil ama en azindan hayatim hakkinda genel yorumlar yapmalarina artik izin vermeyecegim.Duygusal danismanlik gorevimden de belirli bir olcude istifa edecegim. Bu gorev beni pek bir yormus.

Mutlulugum nerdeyse oraya kosacagim.

Daha yalin,daha izole,daha verimli ,daha anlamli hayata hosgeldiniz guzellik:)

Pardon,biri beni mi cagirdi:)

Pek sevdigim sevgilimle gezmelere gitmeyi sabirsizlikla bekliyorum.

1 comment:

ah benim yarim, aklım said...

ah be güzellik,
bekleniyorsun, hemde yuregi avuclarinda, sarmasik edali saclarinin porsugunda umutlariyla basbasa, yalnizligi sigara dumani gibi uzerine sinmis bir cocuk tarafından bekleniyorsun.
gel etme yar!