Thursday, October 18, 2007

Kendimle Isim Var Benim


Bosuna kasiyoruz aslinda.
Bu hayat bana gore degil iste neden eseleniyorum. Olmadigim kisiyi olmaya calisiyorum. Ne buyuk yorgunluk degil mi? Yok yok yaptigin isten yorulmak degil. Ruh yorgunlugu.Insanlarin tavrilarina kizmanin verdigi yorgunluk. Isini duzun yapmissin yapmamissin onemi yok. Zaten tutku da yok. Tutku ne onmeli kelime. Benim yaptigim ise dair tutkum olmasi lazim.
Hala ugrasip didiniyorum bak boyle yap soyle yap. Yok kardesim sevmiyorum iste zorla mi?
Ben bana dikte edilen seyleri yasamak istemiyorum.
Tabii karnim tok su an boyle seyleri rahatlikla soyluyorum sonucta ise mecbursun.Birseyler yapiyorsun para kazaniyorsun. Yapmak istediklerini yapiyorsun.Yahu daha cok severek yapacagim is yok mu dunyada.Hadi ama simarma isin hic fena degil hatta iyi. Kasiniyor olmalisin.Yok yok kandirma beni. Dogru bir secim degil iste. Sana gore degil neden inatlasiyorsun benle ama sen de haklisin yillarca sana enjekte edilmis dusuncelerden bir cirpida siyrilamazsin. Sen de haklisin. O zaman sana yardimci olalim. Sen inanmadigin seyleri yapmak istemiyorsun.Hep beni zorlamak zorunda misin sen? Oyle kendim isin olsun da istemiyorum. Boyle benim kafamda biri olsa tamam bak belki o zaman olabilir de ne isi yapacaksin kuzum sen? Konuyu dagitma devam et. Tamam, ise kendinden birseyler katmak istiyorsun.Ise senin fikirlerinin yon verdigini bariz bir sekilde gormek istiyorsun.Bununla isimiz var desene...Valla beni ugrasiriyorsun,sen buyunce boyle oldun bak. Hmm demek annem benimle sorun yasadiginda sebep bu oluyor. Ona aykiri dusuyorum yani.
Goren bana bir taraflariyla guluyordur herhalde.
Malzemeler var ama helva yapmiyorum. Onlar benim helvami yapmaya baslamadan once benim bakkal amca gibi helva yapmaya baslamam lazim. Tamam birak gevezeligi anlat baska baska ne isitoyrsun?
Olan yaraticiligimi (!) ve fikirlerimi beyan etmek istiyorum. Oyle cok paralar maralar donmesin isin icinde. Oylesine gelemem ben. Icinde sanat olsun insanlar pek kaprisli olmasin. Calisma ortami bir de soyle gun isigi alsa hani .
Hm oldu pasam. Yok yok ben kararliyim.Deli miyim ben be kendimi tutsak ediyorum bile bile?

Cizen:Yoel Benharrouche

No comments: