Sunday, September 09, 2007

Mevsim Sepya


tam soyleniyordum,burda yine.
Vucudumdaki elektronlar bilgisayari etkiliyor sanirim. Pat kapandi,tum yazdiklarim uctu,pencere kapandi,dinledigim sarki gitti. Kahve yaptigimi anlatiyordum,makina kahveyi yapamamis. Elektronlarim etkiliyor tum elektrikli cihazlari.
Sanirim bu Yukari'dan mesaj bana.
Yok yok azimliyim demin yazdiklarimin aynisi olmasa da anlatacagim yine.
Gokte lacivert gri bulutlar ve ruzgar hakim.
Moralim duzelsin diye perdeleri actim,biraz isik girsin.
Kahve yaptim tabii bir de ,moralim duzelsin degil mi ama?
Kulagimda Sezen Aksu'dan Istanbul Hatirasi
Burnumda keskin kahve kokusu
Karsimda yesil alan,agaclar
Icim bir buruk
Ya havadan,ya bu kadar uzak kalmaya artik dayanamamaktan ya sevdiklerimden uzak olmaktan kim bilir?

Benim kizginligim uzuntum aslinda yapmak isteyip de yapamadiklarimdan.
Hayat bu kadar kisa ve ben tum tembelligimle bekliyorum.
Bugune kadar girdigim yollari sonlandirdim,sonunu gordum. Basladigim isi bitirdim yani ama icim huzursuz. Yuregimden gecenleri yapamiyorum sanki. Oysa etrafta olup bitenleri gordukce cok sukrediyorumve mutlu oluyorum yok ama istediklerimi yapmiyorum.Ne bekliyorum?
Anlamiyorum...
Bir suru seyi denedim ama nedense daha fazla birseyler bekliyorum.
Gozlerim yasli ama klavyem kuru.
Yazmak istersin,sanki yazabiliyor musun? Olmadik hayallerin pesindesin?
Sarki soylerim dersin,soyleyebilir misin ki?
Sen dur sadece dur!Yatagin icinde kivran dur,uyu.
Zaten bu ara uyudukca hep yitirdiklerimi goruyorum. Bunun uc sebebi olabilir:
Ya yakinlarda yol gorundu .
Ya bana birsey demek istiyorlar(mistik ruya yani) : dua istiyorlar ya da dogru yola girmemi istiyorlar,olumu hatirlatiyorlar
Ya da burada fazla insan gormedigim icin direkt onlari goruyorum ,onlarla hasir nesir oluyorum .
Kim bilir...
Ah be kusum tuylerim diken diken.
Kahve koktugu gibi tamiyor.
Firtina da cikti galiba,gok gurluyor. Kasirga falan mi geliyor? Kim bilir?
Yardim istiyorum,yolumu bulmak istiyorum.
Kafamda olanlari gercege dokmek istiyorum!!!!
Bilmiyorum.
Bildiklerim beni bu hale getirdi sanirim.
Eylul -2007 / Sonel
Dunyanin Diger Ucu

No comments: