Sunday, September 16, 2007

simdi bunlar var kafamdaa

Aksamin bir koru...
Aksam geceye variyor...

Eskiden 3 noktayi hic kullanmazdim artik hayatimda 3 nokta var.

Soylenmemis sozler icin soylenemeycekler icin orda hazir dururlar. Kafanda kalir bircok sey. 3 noktaya sigdirirsin herseyi.

simdi burda dunyanin obur ucunda(uclarindan birinde) basimin agrisiyla masanin basinda oturuyorum.

Bir doluluk var herzamanki gibi ne var ne yok dokmek istiyorum.

Degil mi ama blog benim blogum. Ne gunler icin bu blog:)

Kafam neden dolu ya da neyle dolu?

Herseyden once evimden ve sevdiklerimden bu kadar uzak oldugum icin her ne kadar kaldigim yerde huzurlu olsam da bir garip hal icindeyim. Disari ciksan disarida birsey yok oysa kimi zaman yalniz bir aksam ustu yuruyusu ki hele hele aylardan eylulse insanin hosuna gidebilir ama hayir burda o yok.
Ben buraya ait degilim,ait olmadigimi bildigim surece de rahat etmeyecegim. Kafamda donmek var,yok olmasin buranin keyfini cikar diyorum ama keyif cikarilacak bir yani yok:)

Bunun disinda hayatimda bazi seyleri oturtma cabam kimi zaman beni yoruyor. Sevgidim insani belki horluyorum. Farkliliklar oturmus bazi beklentileri sarsinca(bunlar ne kadar kucuk olsa da) is cigrindan cikabiliyor. Ben bizzat cikariyorum.

Yaptigim is guzel bana imkanlar sunuyor ancak isime tutkuyla bagli degilim. Icinde degilim ve icinde olmayinca da bir cok sey cok parlak,tatli gozukur ancak sanatla ilgili seyler ,insana dair seyler sanki beni daha mutlu edermis gibi geliyor.

Yapmak istediklerim var

Su fransizcayi bir soksem yahu sanki ne olacak o da baska birsey:)

Sesimi egitsem ,sonra ne olacak o da ayri birse:)

Kabiliyetli olsam soyle yazmaya falan yok o da yok,heves o da biraz.

Herseyden biraz iyi ama tam birsey yok:)

Disaridan bakinca tam gozukuyor , ama icimde birseylere yer vermek cok zor. Ben neye daha yakinim?

Bunun disinda insanin karmasasi genelde sanati dogurmasina sebep olurken ben de o da yok. Valla birseyler uretsem pesinden gidecegim ama yok.

Durumlar iyi ,ama istedigim duste yerim yok.

Ne cok iyi ibadet ederim,ne cok okurum,ne cok o ne cok bu var.

Yok yok heves yapinca kasip yapiyorum da kasasim kacti benim. 8 yil oldu bu kasisim kacali.

Nasil geri gelir?

Hirsim yok. Nesem geliyor kimi zaman.

Ya ilham perisi gelse mesela ya da birden yolumu bulsam ama biliyorum yol zaten katettigin adimlar.

Bunu biliyorsun hayat ruhsal bir yolculuk. Ben nereye yakinim?

Benim hamuruma gore ne var?

Cesaret eksik ben de ...

Keske biraz daha cesaretlendirseydi ailem beni aslansin kaplansin deselerdi.

Ben bilemedim cunku yazdigin soyledigin ne zaman "birsey" ifade eder.

Cok iyi ders calisirim bak ya da calisir(di)m.

Bilmiyorum ben yine karisigim ortaya karisik.

Bununla da bitmiyor ben fasila gitmek istiyorum.

Konsere gitmek istiyorum.

Tiyatroya gitmek istiyorum.

Sik giyinmek istiyorum.

Bakimli olmak istiyorum.

Derin sohbetler yapmak istiyorum.

Gitara donmek istiyorum.

Bogaz -avrupa kiyisi-mintikasinda oturmak istiyorum.

Kis olsun ama mutlu olayim istiyorum.

Sevgilimi koluma takip can can dolasmak istiyorum.

Onu istiyorum bunu istiyorum.

Sarki soylemek istiyorum avaz avaz.

Valla oyle sarki soyledigimi hayal ettigim zaman kalbim gumbur gumbur atiyor.

Dusun buyuk bir sahnedesin isiklar los,senin ustunde. Sen damar bir sarkini soyluyorsun herkes kitlenmis eslik edecek halleri bile kalmamis. Ruhun havalaniyor.

Evet evet deli(s)menim ben biliyorum.

Umarim bana verilen sure icerisinde yuregimdekileri yapabilirim.

Duaciyim!

not:aklima Otaci geldi bu kelimeyi kullaninca. Otaci pastilleri olurdu. Babis alirdi bana. DSI'nin kantini olurdu babis pijama defter alirdi. Simdi aklima geldi yazayim dedim. Babis'e selamlar,opucukler. Onunla ben boyleyken hic sohbet etmedim. O gitti gideli boyle oldum ya zaten.

Sonel,2007,Richardson

No comments: