Wednesday, March 07, 2007

Kesfedildim tamam belki cok tesadufi olmadi ama yine de kesfedildim. Artik sadece kendime yazmadigimi biliyorum. Bu biraz gerginlik yaratiyor cunku karsimdaki okuduklarimi nasil bulacak ,ne anlayacak ya yanlis anlarsa gibi bir suru endiseyi beraberinde getiriyor bu durum. Ancak bunun buraya yazmamdaki amacimi engellemesine izin vermeyecegim. Olabildigince icten ve sanki kimse okumuyormus gibi yazmaya devam edecegim. Aksi halde sevgili okuyucuma da haksizlik yapmis olurum. Saga sola yazdigim bir suru yazi var ama buradakiler onlardan daha farkli . Herseyden evvel daha once yazdigim yazilar burada yer almayacak. En azindan simdilik boyle dusunuyorum. Ayrica burada yasadiklarimdan ote hissettiklerim ve dusunduklerim yer alacak. Sadece o anda hissettiklerim degil genel fikirlerim yer alacak. Icerik yazisi gibi oldu bu yazi. Kesfedildim ya aciklama yapasim geldi. Ayrica calismam gereken saatte buraya yazmak daha da ilginc. Gokte gunes cebimde umut bu guzel bir gun, bugun carsamba ama degil mi?

No comments: