Friday, March 16, 2007

Dön Baba Dönelim

Hasta oldugum icin mi boyle hissediyorum bilmiyorum ama kendimi yorgun , dagilmis , karismis hissediyorum. Mecburiyetlerim, isteklerim ve cesaretsizliklerimin arasinda sikisip kaldim. Kendi kendimi dara sokuyorum. Icimdeki bu firtina ne zaman diner bilmiyorum. Kendim kendimi yoruyor artik. Isik var ama tedirginim .Halsizim . Yorgunum. Ben yoruldum. Belki de bu hafta boyle kendimi rutine bindirip nadasa aldigim icin ya da bir haftadan daha fazla sureden beri ilac kullandigim icin boyle uyusuk hissediyorum kendimi. Bu kadar sansliyken kendini bu kadar mutsuz hissetmen neden? Canim ne istiyorsa onu yapmak istiyorum. Ne yapmak istiyorum? Imdat !!!Yasamak istiyorum. Hayir gitmek istemiyorum bu dunyadan. Bana sunabilecegi bir cok sey var bu hayatin. Hem hesabimi daha kapatmadim. O zaman bu halin niye? Daha yeni kendinle uzlasmistin. Bu halini benimsemistin. Simdi ne oldu? Bu aralar cok isim yok herhalde kendime sardim. Artik etrafimdaki insanlarla kendim hakkinda ya da onlar hakkinda konusmak istemiyorum. Sadece kalbimdeki ozel birkac insana bu ayricaligi veriyorum. Ben hic boyle yapmam aslinda. Bir dergaha benzetebilirim kendimi ama yoruldum. Insanlarla ayni seyleri konusmak istemiyorum. Kafami yorgun hissediyorum. Uyursam gecer belki. Gezersem gecer belki. Ozledigimi gorursem gecer belki.

Kendimi islere versem o zaman da hayatimi kendimi dusunemiyorum diye hayiflaniyorum.

Kafamda birseyler var ama o denli usengecim. Tembelim ben . Hayir cok caliskan bir insanim ancak boyle durumlarda tembel davraniyorum. Eger gozum korkuyorsa hic bir sey yapmiyorum. Elimi kolumu kendi kendime bagliyorum. Uyusuk davraniyorum atak olamiyorum. Sunu yapmalisin bunu yapmalisin diyorum sonra? Iste yapilan listeler,kendi kendine dikte edilen seyler. Ne oluyor ? Birikiyor onlar. Alinmasi gerekenlerin listesini sakin unutma. Insan mutlu olur mu ki kafasindaki herseyi alsa, tum kitaplari okusa , tum filmleri gorse,tum konserlere gitse, heryeri gorse ?

Simdi bir film izlesen ne mutlu olurdun ama sen degil mi? Yok yok oyle her filmi de izleyemem. Huysuzum ben bugun huysuz. Keyifsizim aslinda. Keyfim yok.

Hadi gunebakanim bogaza gidelim.

Okuyucuya Not: Cok sevgili okuyucum lutfen bu bunalim dolu yazilarimi uzerine alma. Hatta gunesli aksam ustu de ustune almasin. Benim derdim kendimle.

Belki soyle aciklanabilir durumum:

Partinin yerini sasirdim
Icimde zannettim disimdaymis
Biri eksik biri fazlaymis
Yanildim

No comments: