Thursday, August 04, 2011

benim icin hayat

Bugun dusundugum birkac temel sey oldu.

İnsanların sadece konusmak ve vakit gecirmek icin yaptıkları konusmaların cok otesinde baska bir yerlerde olmak istiyorum.

Kendimle daha fazla basbasa kalmak sadece daha derinlemesine muhabbet edecegim bir kac oz insanla hayatımı gecirmek istiyorum.

Konusma duygu barındırmayınca, ‘o sunu dedi, bu bunu dedi.’ Konusmaları beni sonrasında rahatsız ediyor, hatta duruma gore o an bile rahatsiz ediyor.

Hayatımı daha farklı gecirmek, degerlendirmek istiyorum.

Bunun yanı sıra hayatın sarmallarını ozmek istiyorum. Uzun uzun belki cogu insanın basit ya da gereksiz gordugu bir konuda dusunmek istiyorum.

Hayatı, olumu, yasamayı dusunmek istiyorum.

Insanların tum gereksiz gurultusunden ve bos sozlerinden uzakta derinligin verdigi tadı yasamak istiyorum.

No comments: