Tuesday, August 24, 2010

Haberler Haberler Haberler

Merhaba günlük,

Oldu gercekten oldu. İnanilir gibi degil bundan sonrası nasil olacak cok merak ediyorum:)

Hayırlı ugurlu olsun.

Buradan dinleyecilerime belirtmek istedigim bazi seyler var:

1) babaannemler selanik degil bulgaristan’dan gelmisler. İlgili yaziyi yazan kisiye ayrica konu ile ilgili tesekkur ederim.

2) sabah erken uyanmayi sevmiyorum, ne olacak benim bu halim.

3) halen sevdigimle konusamadik ama 5 ay sonra bolumum degisecekmis oyle diyorlar. Gecen hafta bunun motivasyonuyla calistim ama geldigim nokta sudur ki : 5 ay mı nea?

Bunun disinda 5 ay sonra gececegim yer ve yapacagim sey beni mutlu edecek mi?

5) arada ‘olması gereken hayat’ beni girdabına surukluyormus gibi geliyor. Ben nereye gidecektim bu arada?

6) ailevi problemler beni geriyor ve her seferinde gecmise gidip ofke duyuyorum, sevdigim insanlar bile olsalar ofkem dinmiyor bir turlu.
Sonra kendimi yiyiyorum.

7) hep birbirini tekrar eden enerjimi tuketen olaylar beni yipratıyor, buna dur enmiyor kolayca.

No comments: