Wednesday, July 09, 2008

09.07.08 Bilancosu


Ayin 9 'larini cok severim. 3 ve 9 a karsi ayri bir sevgim var artik onun da mi etkisiyle bilmem ama buradan su anki durumumu ozet gecmek istiyorum.
1) Abimle son 6 gundur konusmuyorum. Birbirimizin yuzune bakmiyoruz.

2) Son bir kac aydir verdigim kilolarda bir degisiklik yok,tikandim.Kacamak sayim dizboyu.

3) Konsolosluga yapilan saldiridan oturu yine yeniden umudumu tukettim. Insanlari anlamiyorum.
daha cok iyi niyetli insan diliyorum artik Allah'tan.
4) Konserimiz olacak bu ay sonunda ama tarihi hala belli degil.
5) Her an istifa edip is degistirebilirim.
6)Eger degistirirsem deli gibi yol gidecegim. Sanirim amacim kendimi tuketip kesin bu tur isleri birakmaya tesvik etmek.

7) Cok sevidigim biri var ve artik ona kavusmak istiyorum. Insanlar nedena yni evde yasamak isterlermis yeni yeni anliyorum. (Biraz gec oldu kabul ediyorum:))

8) Param hic yetmiyor.

9) Sevgilimle gelecegimizi cok merak ediyorum.

10) Gizli ve sisli bir bunalimdayim.

11) Hic bir sey yapmak istemiyorum.

12) Tatile gitsem ama hic bir sey yapmasam.
misal Feridun Duzagac'a sormuslar,tatilde ne yaparsiniz diye o da cevaplamis,hicbirsey.
13) Gumusluk,Yunan Adalari,Kaz Daglari ve Marmaris beni cagriyor yakin vadede.
Uzun vadede Nemrut ,Kuzey ulkeleri ve Ispanya.
14) Hala Arnavutkoy civarinda ev istiyorum. Tabii bu eve sahip olacagim diye elimdekilerden hic birini kaybetmeyi goze almak istemem. Allah korusun.
15) Ne yaparsam mutlu olurum bilmiyorum.
16) Hayatimin cogunu iliski yapilarina yormusum ama kendime dair bir tanimlama ortada yok.

17)Ramazan'a az kaldi,o zaman nasil olacak kestiremiyorum.

18) Bu ara kitap da okuayamiyorum. Dusuncelerim yogun geliyor,cumleler bibirine giriyor.

19)Dugun dernege gitmek ne kadar anlamlidir,insanlarin dugunlerinin kisin olmasini istiyorum:)
20) 20.madde yok

21) insanlarla gorusmelerimi dondurmakistiyorum. Onumde bir dondurma donemi koymak istiyorum.Bakalim basarili olabilecek miyim?


okurlarima selamlar

not:cizim bana aittir,cok basariliyim degil mi:P

1 comment:

ah benim yarim, aklım said...

öhö öhö..
sevgilim güzel sanatlara hazırlanmaya ne dersin ;)
ücretsiz sıcacık özel ders veririm emin ol :))