Thursday, July 26, 2007

Evde yokum

Umudum tazelendi. Tamam kabul moralim bozunca ya da birseylerden sikilinca yaziyorum genelde ama kendimi iyi hissettigimde de yazamaz miyim?

Mesela asiksam ,askim icimden tasiyorsa yazmamam mi lazim?

Yooo-ki ben yoo demeyi cok severim-

demeye kalmadi icimin huzursuz olacagi mutsuz olacagim sey cat karsimda.

Allah'a sukurler olsun cok kotu birsey yok gercekten. Mutluyum.

Ancak yukari mercilere soruyorum ,neden ben mutluyum deyince hemen icime kurt dusuyor ve mutsuz oluyorum.

Neden ofke burnuma geliyor da ben solumaya basliyorum.

Insanlarla etkilesim olmadiginda kafam karisik oluyor ama en azindan huzurlu oluyorum degil mi,rahat oluyorum.

Insansiz olmaz ama insan dedigin sey sorundur da ayni zamanda.

Yoruldum be gulum.

Hayatimiza mistik bir anlam katmaya calisirken gunluk hayatin angaryalari arasinda boguluyoruz her gun.

Yasamak isteigimiz seye varamiyoruz.

ama ben VARMAK istiyorum.

Ayri eve cikacagim diyorum ama yok hayir olmaz!!!! Vicdanim el vermiyor!!!

Birakin beni bugun burda!!!!

Yakinda yazacaklarim: Bridget Jones'u benden esinlenerek yazmis olabilirler mi?
YAlniz bilge kisi ben miyim?

Not: Sakin fikirlerimi calmayin, bozusuruz.

No comments: