Tuesday, March 17, 2009

gercekci kabus

hala konusulmamıs seyler var demek ki.

dun gece gordugum gercek eksenli kabusum bana bunu anlatti.

kotuydu cok kotuydu.

hala babama soyleyecek sozlerim varmis demek,veda edememisiz.

dun sordular kendini sucluyor musun acaba diye hayir dedim ama gidip konusmadigim icin sucluyor olabilirim dedim.

evet,ruyamda hala sansim vardi konusmak icin.

bekledim gelsin diye ama ne gelen ne giden.
issiz sessiz bir yer.

hala yasiyormus ve hastaymis ama.

aylardir aramadigimi fark ediyorum. neden aramadim diyorum.

sonra ustune bir de baska kayıplar...

o sırada soylediklerim.

kendimi oteki dunyaya gitmisim gibi hissetmem.

uyandigimda ilk tepkim sukretmek oldu.

yine ölümün soluğunu hissettim.

ölebilirler, ölebilirim diye. Sadece tek bir anlik bir mesele

2 comments:

ah benim yarim, aklım said...

Allah korusunb canım ya,
deme böyle şeyler.
canımsın.

ah benim yarim, aklım said...

Allah korusunb canım ya,
deme böyle şeyler.
canımsın.