Thursday, September 11, 2008

sacmalardan secmeler

benim gorsel ogem yok.

ustune ustluk fotograf makinam bozuk.

etrafimdaki tum elektronik esyalari bozuyorum.

elektron tabancasi miyim neyim?

bir suru yazacagim var ama halim yok.

konsantre olmam lazim.

burda yazmasam da bir yerlerde dusuncelerimi biriktirip yazmaliyim.

saat 00:00.

Boyle olunca sevdigin seni dununuyor derler hem de tam 12 saat.

balkabagına donusmeden yatayım bari.

ey okur eger ordaysan ıkı kere cama tıkla.

brrr,korktum.

3 comments:

ah benim yarim, aklım said...

şöyle söyleyeyim inci mercanım;
ben sana hem fotograf makinası, hemde görsel öğen olurum valla.
kabul ediyorsan elimi tutu ve çimenlerde soluksuz koşalım.

Ey yazar; varmısın sonsuz güzel bir hayata?

ah benim yarim, aklım said...
This comment has been removed by the author.
ah benim yarim, aklım said...

üstteki silinmiş yorum benim,
aynı yorumu yanlışlıkla iki kere gönder yapmışım, fazla olanı çöpe attım :)